ایزولاسیون سالن های مرغداری و دامداری

ایزولاسیون سالنهای مرغداری و دامداری

یکی از اهداف مهم موسسات تهیه و طیور و صنایع غذایی در جهت بهینه سازی مصرف انرژی ، ساخت سالن های مدرن صنعتی یا اصلاح ساختار سالن های سنتی است که از مهمترین بخش ها ، سقف داخلی سالن ها می باشد بمنظور رعایت نکات بهداشتی در واحد های صنایع غذایی و آشامیدنی وکشت و صنعت های مدرن و مرغداری ها ، ما محصولی کاملا بهداشتی عرضه نموده ایم که مورد تائید سازمانهای بهداشت و مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن و بهینه سازی مصرف سوخت قرار گرفته است و در مقایسه با پوشش های عایق بندی سنتی، بسیار ارزان و اقتصادی تر می باشد و با توجه به اینکه در صورت استفاده از پشم شیشه، خطرات اکسید شدن سیم توری و ایجاد رشد باکتری و ویروس های مختلف و خوردگی یونولیت و فوم ، مزاحمت عوامل جونده (موش) و پرنده ، هدر رفت انرژی گرمائی ، ایجاد درز و شکاف و باقی ماندن میکروب پس از ضد عفونی و هزینه های بالای مصرف ورق آلومینیوم در سقف ، شرکت سپیده کویرکاشان با تولید ورق های نانو پلاست با استفاده از ورق دو جداره (P.P) از سال 1379 در جهت رفع مشکلات فوق گام موثری بردارد .
همچنین تولید نسل جدید این نوع ورق در ایران ، (اختصاصاً جهت سقف سالن مرغداری) با فناوری نانو به نام نانو پلاست از سال 1388 شروع به تولید گردید .
ورقهای دوجداره نانوپلاست جهت عایق بندی سقف سالنهای صنایع مختلف براحتی بر روی  سازه های پروفیل   و اسکلت سقف قابل نصب بوده و در عین حال که مکمل پشم شیشه یا فوم پلی اتیلن برای عایق های حرارتی و برودتی می باشد از ریزش پشم شیشه و توری مرغی نیز جلوگیری نموده وکاملا قابل شستشو می باشد.

مهمترین مزایای استفاده از ورق های کارتن پلاست در صنعت دام وطیور :

  •     به دلیل دو جداره بودن کارتن پلاست و همراه بودن با پشم و شیشه و فوم پلی اتیلن ارزانترین و بهترین عایق حرارتی و بروتی برای فضاهای بزرگ و سوله ها تشخیص داده شده است.
  •     نصب و پوشش سقف با کارتن پلاست بسیار سریع و آسانتر خواهد بود.
  •     قابلیت شستشوی ورق های کارتن پلاست با مواد شوینده بشکل دستی یا توسط موتورهای کارواش باعث حفظ بهداشت و تمیزی ظاهری محیط میشود.
  •     علاوه بر زیبایی ظاهری سطح کارتن پلاست ویژگی انعکاس نور در جهت روشنایی بیشتر را داشته و استفاده از انرژی برق را کاهش می دهد.
  •     پلاست شیت از لانه سازی پرندگان مانند کبوتر و... درزیر سقف و آلوده کردن محیط جلوگیری می کند.
  •     پلاست شیت مانع ریزش پشم شیشه ازسقف به پائین می گردد و علاوه بر آن بدلیل سبکی وزن حداقل بار ممکن را به سقف وارد می سازد.
  •     تائید شدن محصول کارتن پلاست توسط سازمان های بهداشتی و بهینه سازی مصرف سوخت موید مزایای کمی و کیفی آن می باشد.

 

عایق بندی ( ایزولاسیون ) سالن مرغداری و دامداری - عایق حرارت و سرما - افزایش روشنایی
Subscribe to RSS - ایزولاسیون سالن های مرغداری و دامداری

لینک های مرتبط