لوازم خانگی (پشت یخچال - کفی کولر)

لوازم خانگی

یکی ازکاربرد های جدید شیت های کارتن پلاست جهت بسته بندی سقف و کفی کولرهای آبی، تلویزیون، اجاق گاز و نیز قابل استفاده درتولید یخچال های خانگی وصنعتی به عنوان محافظ لوله های خنک کننده و فوم تزریق شده پشت یخچال بوده تا موجب حفظ برودت وصرفه جویی درمصرف انرژی گردد. از کاربردهای متفاوت این محصول بکارگیری آن به عنوان قطعه درصنعت لوازم خانگی است.
برای مثال به عنوان پشت بند یخچال.
این تجربه برای اولین باردرایران با همکاری گروه صنعتی بهمن ( فیلور) توسط این شرکت تحقق پیدا کرد. دراین پروژه با توجه به صرفه اقتصادی که جایگزین ورق های فلزی می گردید مورد استقبال دیگر کارخانجات نیز واقع شد. در حال حاضر تقریبا تمام کارخانجات مشابه از این محصول استفاده می کنند.
با استفاده ازشیت های کارتن پلاست در بسته بندی لوازم خانگی میتوان از نفوذ آب جلوگیری و مقاومت در برابر ضربه وفشار و شرایط مختلف آب وهوایی ایجاد نمود.
استفاده از پوششهای خاص درجهت جلوگیری ازآتش سوزی کارتن پلاست، امکان انبارکردن لوازم خانگی را در مقیاس و زمان طولانی ممکن می سازد.
بسته بندی لوازم خانگی با کارتن پلاست افقهای جدید و تازه ای را در صنعت بسته بندی وعرضه محصولات در بازارهای داخلی و جهانی می گسترد.

 

کارتن پلاست ، صنایع برودتی ، لوازم خانگی ، کفی کولر ، پشت یخچال ، بسته بندی
کارتن پلاست ، صنایع برودتی ، لوازم خانگی ، کفی کولر ، پشت یخچال ، بسته بندی
Subscribe to RSS - لوازم خانگی (پشت یخچال - کفی کولر)

لینک های مرتبط